Monday, 23 May 2011

Komik - Handphone Baru




23 comments:

Not really a writer[Ez] said...

kurang harga kurang barang keh3....

Blog Gosip said...

ni komik ape ni

geng penulis senja babi pe nye

mushroom said...

@Not really a writer[Ez]
kehkehkeh setuju sangat

@Blog Gosip
nanti aku buat komik pasal kau pulak ya

apik pehe said...

aaa...rm100 lagi tuntuk charger?hehehe

syrupmasin said...

wuahaha..gile kesian :D

mushroom said...

@apik pehe
hahaha.. tak tahu.. cuba tanya bai tu :P

@syrupmasin
baru nak pekena henpon baru batery da kong pulok XD

muhamad hanif said...

HAHAH,

beli kat kedai pun ok dah..

senyumSOYA said...

hohoho..padan muka..
katun comei..hehh^^!

mushroom said...

@muhamad hanif
kat kedai x dapat rm700 haha :P

@senyumSOYA
hehe thanks sgt ^^

wannurfazrini said...

beli lah charge sendiri. apa susahhh

Naddia said...

skrg org jual bb dtg umah ke umah ek..gile advance

ABU said...

keh keh beli asing la..charger ori mahal la..aku pun tak de dah.
dah hilang..hampeh..

mushroom said...

@wannurfazrini
kalau nak beli charger sendiri kena beli esoklah.. tak dpt nak cas sekarang hehe

@Naddia
memang advance.. kat kampung selalu ada macam tuh.. tak pun kat stesen minyak..

@ABU
boleh pulok charger hilang eh.. dasyat ko.. hehe.. belilah yang cikai punya.. rm15 jek

mykhalis said...

huiihhh... punye la syok sampai tak nak mintak dah starter kit skali..kan rugi..

combi said...

hahahahhahahhaa...adeyh

blackroses said...

macammana nak buat doodle ek

mushroom said...

@mykhalis
tuh la.. teruja sgt XP

@combi
gelak sampai sakit huhuk

@blackroses
guna paint jek ^^

blackroses said...

ooo..kreatif...teruskan berkarya

mushroom said...

@blackroses
terima kasih ^^

cik azeya said...

hahaha. nak aku belikan charger tak? :P

mushroom said...

@cik azeya
hahak bagus gak tuh,. belikanlah.. aku nak yg ori :P

akubiomed said...

Rakan sekerja pernah terkena tipu apabila diberikan handphone demo. Dia tersedar ditipu apabila handphone tersebut tidak boleh caj

mushroom said...

@akubiomed
lain kali bila nak beli kita kena lebih berhati2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...