Thursday 19 May 2011

ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA ..






ANDAI KEKASIH KU DIKEBAS ORANG .. APA YANG AKAN AKU BUAT PADA MASA ITU JUGA ?





     Andai kekasih saya dikebas orang, time tu jugak saya akan menangis. Menangis semahu-mahunya. Saya tak akan biarkan buah hati saya itu sewenang-wenangnya dirampas orang lain. Saya akan pujuk dia balik agar dia kembali ke pangkuan saya.





     Dia adalah perkara yang terindah di dalam hidup saya. Walau saya disakitinya, saya tetap mahu bersamanya. Hidup seolah-olah berada di dalam dunia yang gelap tanpanya. Mungkin itu semua adalah salah saya yang tidak membuatnya bahagia apabila dia bersama saya. Disebabkan itu, dia pergi meninggalkan saya dan bersetuju untuk hidup bersama orang lain.



     Apa-apa pun saya tetap akan memujuknya kembali sampai saya dapat memilikinya kerana saya cinta dia laju-laju!




14 comments:

Daniel Ihsan said...

kalau aku,aku cari yang len...orang dah tak suka,paksa pon tak guna...maybe dapat kawin tapi tgk2 pas ada anak,dia buat perangai men dgn org len..lagi masalah...

Bila CPU Lebih Penting Dari Nyawa.

mushroom said...

@Daniel Ihsan
kita paksa dia selama sebulan. kalau dia tak nak, baru kita surrender huhuk. tapi betul gak kata ko tuh.

cunndaa said...

jgn mengharap pada yang tak sudi...
so, bek cari yang lain...awal2 lg die dh tunjuk belang..

tp x salah kalau nk pujuk pun....bg peluang kat die..tp make sure die jgn ulang la ksilpan yg sama...

opssss...pjg la pulak cunndaa membebel ni...
cunndaa follow sini alang2 singgah...hehheee

shafiq said...

Wahhhh..
Terbaik lah...
Menarik..

mushroom said...

@cunndaa
kalau dah terlalu cinta x rugi pun kalau nak pujukkan :) thanks taw sebab folo dan komen :D

@shafiq
wahhh.. trimas weh :D

MyraAyreen ^^ said...

cartoon yang cute ,
orang dah suka takyah nak pakse2 kan awak kan ,

nanti last2 dia sia2kan kita jugak ,
kalau bebetul dia nak kita , dia tak buat macam tu kan . heee

datang jenguk dari segmen abang Ben jugak :p

ice cream said...

tuhan menemukan kta org yg salah terlebih dahulu..

sinngah dari segmen abg ben

msredcheesecake said...

cik mushroom

cinta bangat kamu ngan dia ya...hehee

muga kekal....

amny said...

terbaikkklaahh..^^

mushroom said...

@MyraAyreen ^^
saya pun pikir camtuh gak, tak payah nak paksa2.. tapi hati masih ada cinta, x kan nak bohong perasaan lak kan :)

@ice cream
dengan orang yang salah tula kita banyak belajar :)

@msredcheesecake
ya, mestilah cinta sangat.. trimas ea :)

@amny
trimas ^^

YouSOF said...

Kalau aku malas kot nak merayu 0 rayu sangat kat pompuan ni....



Itu aku la.. ;D

mushroom said...

@YOUsoF
citerasa kita tak sama ^^

Asfz said...

situasi sama ngn asfz tp asfz xbuat camni..T_T
hope korang bahagia :)

mushroom said...

@asfz lily
terima kasih awak. ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...