Wednesday 11 May 2011

Bruno Mars Cover

     Bruno Mars, Bruno Mars. Siapa tak kenal Bruno Mars? Aku gerenti, mesti ramai yang kenal budak ni. Tapi, ada ke yang tahu dia ni berasal dari mana? Muka takdelah sehensem aku pun.






Nama Sebenar : Peter Gene Hernandez

Tarikh Lahir : 8 Oktober 1985

Nama Komersial : Bruno Mars

Asal : Lost Angeles , California , United States (US)

Dibesarkan di : Honolulu , Hawaii

     Nanti! Nanti! Aku sebenarnya bukan nak buat biodata ke, biografi ke pasal budak ni. Aku cuma nak tunjukkan video aje. Ahaks!

     Okey. Sekarang ni tengah meletup-letup lagu Grenade ni. Sampai Nabil pun nyanyikan jugak masa perform untuk Maharaja Lawak, khas untuk bos dia yang jahat tu. Ada jugak yang buat cover contohnya Jason Chen. Yang itu, dengar jela. Sekarang ni, dengar dan tengok, okey.

     Bagi aku, inilah cover yang terbaik untuk lagu Grenade. Memang sedap pun perempuan ni nyanyi. Tapi gambar hitam putih lak. Aku rasa sungguh klasiklah.

   


       Ha, yang ni pulak versi Melayu. Tak, maksud aku, orang Melayu nyanyikan lagu Grenade as her cover. Dia perempuan, okey. Sedap! Tapi sayang, ramai yang mengutuk dia kat bahagian komen.





     Dan yang paling tak boleh bla ramai yang tanya dari mana dia dapat punca kuasa elektrik sedangkan dia main gitar current dalam kereta. Haha! Ada sape-sape boleh explain?



Sumber :

Baca lebih lanjut :

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...