Tuesday, 24 May 2011

aku + artis = jadinya??

Assalamualaikum.

Ini adalah first entry aku bagi salam.

Disebabkan aku takde kerja sepanjang harini, aku buatlah sesuatu yang baru. Tak kan aku nak serbu-blog (blogwalking) sepanjang hari je kan? Bosanlah pulak sebab hari-hari aku buat tu je.

So, hari ini, aku main morphing. Aku tak tahu apa maksudnya. Jap, aku Google. <-- bengong


Morphing is a special effect in motion pictures and animations that changes (or morphs) one image into another through a seamless transition.



Faham? Tak faham pergi check kamus.



Di bawah ini adalah gambar-gambar yang aku dah morph. Bukan MOP! Haha. Tengoklah kalau sudi.

aku + avril lavinge

aku + cristiano ronaldo

aku + gerard way (my chemical romance)

aku + justin bieber

aku + katy perry

aku + megan fox

aku + mr. bean

aku + paris hilton

aku + robert pattison

aku + zac efron



Banyak pulokk gambar yang aku tunjuk. Okey-okey, bawah ni last punya.






aku + hayden panettiere + robert pattison + demi lovato

Semuanya handsome-handsome dan comey-comey. Mari muntah beramai-ramai.

Kalau berminat, jom try. www.morphthing.com



24 comments:

anem ahia said...

kih kih kih...comel....

mushroom said...

@anem ahia
comel sebab ikut muka saya :P

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha. nak terai jugak =)

mushroom said...

@Puteri Iqa Izyan
terai la.. syok :D

Syuxer said...

morphing tuh cam gabungan dua wajah dalam satu? heheh..takut weh hahaha

mushroom said...

@Syuxer
a'ha , ya, tepat sekali.. ko try la. takut apa.. haha

b a m b a m ' s said...

hahahah..smart! :D

miszlullaby said...

jadi mr.bean!!! hihihih...

syrupmasin said...

wuahahaha..hebatt :D

Solihin Zubir said...

haha.. sempoi jugak..
tp yg ronaldo tu plg huduh.. ;-p

Siti Mashitah Saidin said...

cantek!~

mushroom said...

@b a m b a m ' s
thanks ! ^^

@miszlullaby
tak lawa lah jadik mr bean XP

@syrupmasin
so, apa lagik, try la :D

@Solihin Zubir
hodoh sebab muka dia.. muka aku tak hodoh haha

@Siti Mashitah Saidin
terima kasih ^^v

Amoi MiyaSya said...

LOL ! takde keje la ni kann ? btw . thnx ye follow kiter , kiter follow awak balik :D

msredcheesecake said...

cik mushroom,
pic yg paling cun yg dgn mr bean tu,...kehehee

cer tengok...

http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/05/saya-nak-jadi-bloglist-terbaru-cik.html

Fitrihadi said...

tetiba aku keliru, ko ni lelaki ke perempuan?? haha

mushroom said...

@Amoi MiyaSya
hehe memang x ada kerja pun.. sama2.. eh., terima kasih tahu

@msredcheesecake
cun ke? perli kan? keh3

@Fitrihadi
hahaha dua2 pun boleh.. x ada masalah :P

ABU said...

what da fungus..+ zac efron paling lawa..hahahha

muhamad hanif said...

kahkahkah ! rajin betul kau..

AKU + DR.mahathir bila ?

cik azeya said...

cantiklah. ni mmg betul2 tak ade kerja ni. hahah

:)

blog-tips-kurus said...

waaaa... bakat terpendam lagi terendam w/pon guna mop!! hehe! :-)

Naddia said...

nak try!!!!!!!!!!

mushroom said...

@ABU
macam pengkid kan? hahak

@muhamad hanif
haha nanti2 aku buat.. aku pun fikir nak buat dgn siti nurhaliza gak :P

@cik azeya
memang x de keje pong :P

@blog-tips-kurus
haha bukan mop lah.. hahahak

@Naddia
try lah.. syok :D

amna said...

comel sangat yang mr.bean tu. like3000x!

mushroom said...

@amna
comel tuh ihsan dari muka saya hehe :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...